Subject: Kinnisvara tagasivõitmine (025/2026/235)
From: MENETLUS | TALLINNA KOHTUTÄITUR KAIRE PÕLTS <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 19:50:58 +0300

Politsei- ja Piirivalveamet
[email-masked]

*	Tagasivoitmine_KR_20260716195056865607_025-2026-235_23899050.pdf

Tegemist on menetlusdokumendi elektroonilise saatmisega, koos sellest
tulenevate menetlusõiguslike tagajärgedega (TMS § 10, TsMS § 3141, TsMS §
3111 lg 51). Menetlusdokumendi elektroonilisel edastamisel ei toimu selle
edastamist paberkandjal.

TsMS § 3141. Menetlusdokumendi kättetoimetamine saatmisega

(1) Kui menetlusdokument on saajale samas kohtumenetluses kätte
toimetatud, võib saata menetlusdokumendi või teabe selle kättesaadavaks
tegemise kohta sama aadressi või sidevahendi andmeid kasutades ning
menetlusdokument loetakse saatmisest kolme tööpäeva möödumisel saajale
kättetoimetatuks.

(2) Kui menetlusdokumendi saaja on avaldanud samas kohtumenetluses kohtule
enda või oma esindaja aadressi või sidevahendi andmed, võib saata
menetlusdokumendi või teabe selle kättesaadavaks tegemise kohta sama
aadressi või sidevahendi andmeid kasutades ning menetlusdokument loetakse
saatmisest kolme tööpäeva möödumisel saajale kättetoimetatuks.
Käesolev teade loetakse füüsilisele isikule kättetoimetatuks 3 tööpäeva
möödudes saatmisest.

(3) Käesoleva paragrahvi lõigetes 1 ja 2 sätestatud korras võib kohus
menetlusdokumente kätte toimetada nende saatmisega ka:

1) teises käimasolevas kohtumenetluses kohtule teadaolevat menetlusosalise
aadressi või muu sidevahendi andmeid kasutades; 2) hagimenetlusele
eelnenud maksekäsu kiirmenetluses kohtule teadaolevat menetlusosalise
aadressi või muu sidevahendi andmeid kasutades.

(4) Kui menetlusdokument toimetatakse välisriigis kätte postiteenuse
osutaja vahendusel saatmisega, loetakse menetlusdokument kättetoimetatuks
30 päeva möödumisel selle saatmisest arvates.

TsMS § 3111. Menetlusdokumendi elektrooniline kättetoimetamine

(5)1 Kui äriühingule ei ole võimalik menetlusdokumente kätte toimetada
infosüsteemis, saadab kohus menetlusdokumendid äriregistri
registrikaardile kantud elektronpostiaadressil. Äriühingule saadetud
menetlusdokument loetakse kättetoimetatuks viie tööpäeva möödudes
registrikaardile kantud elektronpostiaadressil saatmisest. Käesoleva
paragrahvi lõikes 5 sätestatud kinnitust ei nõuta äriühingu
registrikaardile kantud elektronpostiaadressil kättetoimetamise korral.
Käesolev teade loetakse äriühingule kättetoimetatuks 5 tööpäeva möödudes
saatmisest.

Palun kinnitada kättesaamist!

Lugupidamisega

Kohtutäitur Kaire Põlts

[email-masked]
Telefoniliinid on avatud: E-R: 10:00-12:00.
Büroo on avatud: E-R: 09:00-13:00.
Vastuvõtule tuleb eelnevalt ette registreerida e-posti, posti või telefoni
teel.
Aadress: Tartu mnt 16b (III korrus) 10117, Tallinn.
Tel: +372 6836390.

--------------------------------------------
Käesolev e-kiri sisaldab konfidentsiaalset informatsiooni, mille
levitamine ega avalikustamine ilma saatja nõusolekuta ei ole lubatud. Kui
olete selle kirja saanud eksituse läbi, palun kustutage see e-kiri ja kõik
selle manused ning ärge levitage seda ega avaldage selle sisu.

Teatis: kirja saajal on kohustus viivitamatult tagastada kohtutäiturile
kinnitus kirja kättesaamise kohta. Elektrooniline kinnitus peab olema
varustatud saatja digitaalallkirjaga või edastatud muul sellesarnasel
turvalisel viisil, mis võimaldab tuvastada saatja ja saatmise aja, välja
arvatud juhul, kui täitur on juba sama täiteasja käigus sellel
elektronposti aadressil dokumente edastanud või kui menetlusosaline on ise
avaldanud täiturile oma elektronposti aadressi. Kinnitus kirja
kättesaamisest tuleb saata kohtutäiturile viivitamata. Seda kohustust
rikkunud menetlusosalist või tema esindajat võib kohus seaduses sätestatud
korras trahvida. Käesoleva kirja koos võimalike lisadega on edastanud
alltoodud kohtutäituri büroo töötaja.